Reklamacje
Szczegóły dotyczące kroków zgłoszenia reklamacji:
-
Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu reklamacji wybierz towar, który chciałbyś zareklamować;
-
W kolejnych krokach wybierz reklamacja klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze;
-
Wygeneruj dokumenty zwrotu reklamowanego towaru wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument reklamacji;
-
Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem reklamowanego towaru do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. Udaj się do dowolnego Paczkomatu gdzie przekażesz paczkę.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od odebrania przez nasz magazyn reklamowanych towarów.