Reklamacje

Szczegóły dotyczące kroków zgłoszenia reklamacji:

  • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu reklamacji wybierz towar, który chciałbyś zareklamować;

  • W kolejnych krokach wybierz reklamacja klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze;

  • Wygeneruj dokumenty zwrotu reklamowanego towaru wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument reklamacji;

  • Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem reklamowanego towaru do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. Udaj się do dowolnego Paczkomatu gdzie przekażesz paczkę.

  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od odebrania przez nasz magazyn reklamowanych towarów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel